уторак, 8. април 2014.

Молитва чудотворној икони Мајке Божије Ја сам са вама



МОЛИТВА Пресветој Богородици у част Њене иконе “ЈА САМ СА ВАМА" 

О, Свеблага Заштитнице рода хришћанскога, Мајко Онога Који све држи десницом Својом, Христа Бога нашега!
Излиј на нас милосрђе и доброту Његову да се не уплашимо видљивих и невидљивих непријатеља, као што си рекла онима који се у Тебе уздају: "Ја сам са вама и нико не може против вас".
Сачувај Свету истиниту Православну Цркву и обитељ нашу од раскола и јереси и постави темељ покајања народа нашег.
Поврати Свету Русију на пут праве вере, дарован јој од Бога, да се испуни тамјаном молитава и расцвета као пољски љиљан; да поживимо у побожности и чистоти, увек чувани Тобом од искушења антихриста, најезде туђинаца, међусобних сукоба, земљотреса, огња, глади и помора, од изненадне смрти, раздора у породици: монахе укрепи и спаси нас, Пречиста, јер се уздамо у Тебе, по ономе што си рекла: "Ја сам са вама и нико не може против вас."
Моли се за нас, Пресвета Владичице Богородице, Господу Богу нашем, Који милује и спасава, да нас не остави незаштићене и да нас прими у Царство Своје, јер је и Он Сам казао вернима Својим: "Ја сам са вама и нико не може против вас". Њему приличи слава, моћ, част и поклоњење, сила и величина, Оцу и Сину и Светоме Духу, сада и увек и у векове векова. Амин.

Нема коментара:

Постави коментар